Welcome Anonymous !

Teraz jest poniedziałek, 19 lis 2018, 05:13
Pathway:  Strona główna forum Inne Różne

Olewanie klienta w Polsce na kazdym kroku

Olewanie klienta w Polsce na kazdym kroku

Postprzez roben czwartek, 17 mar 2011, 16:14

Witam wszystkich

Kilka miesięcy temu miałem problemy z zalogowaniem sie do własnego konta.
Próbowałem wszystkiego i nic.

Napisałem kilka email-i do administratora i :

Administrator nic nie zrobił
Nie dostałem ani jednej odpowiedzi.

Administrator mnie olał !! cz spotkaliściesię z taka sytuacją ?

1.Brak możliwości zalogowania się do własnego konta.
2.Olania przez administratora.

Zmuszony byłem do założenia drugiego konta !

PS.
Taka sytuacja mnie nie dziwi z racji takiej iz niejednokrotnie pisząc zapytania /email/ do polskich firm w Polsce , człowiek jest w większości sytuacji OLEWANY !

Porównując to do emaili wysyłanych do firm zagranicznych, rzadko się zdarza aby ktoś nie odpisał.

Klient w Polsce jest traktowany jak piąte koło u wozu.

Ostatnio już załamałem się totalnie, chcąc zostawić kasę w polskim sklepie gdzie ceny były 30% większe niż w Niemczech !! Od września chodząc do sklepu za częściami do gitary koszt 1000Euro stwierdzili ze są w stanie sprowadzicć1/3 1/4 towaru.
Podziękowałem im i w 6 dni dostałem towar zamówiony z Niemiec !!! przesyłka gratis, płatne przy odbiorze w złotówkach !! po cenie Euro NBP - najkorzystniej jak można przeliczyć.

Co wy na to ???
roben
Przechodzień
Przechodzień
 
Posty: 2
Dołączył(a): czwartek, 17 mar 2011, 15:42

Re: Olewanie klienta w Polsce na kazdym kroku

Postprzez hit piątek, 18 mar 2011, 10:40

Też w tym czasie miałem problem z logowaniem jednak w moim przypadku Admin się postarał
2.0: Pioneer N-50, Philips DVD 963SA, ONIX DAC 25-A, Kuzma Stabi, Sonneteer's Sedley, AVM Competition, B&W CDM1NT, Bi-w. Klotz LSCF440, Supra Dual™ Cable 5.1i Kino: Onkyo TX-NR646, Oppo 103EU, KEF PSW1000.2, 5x Canton Plus S, Epson TW6600
Avatar użytkownika
hit
Ekspert
Ekspert
 
Posty: 2925
Dołączył(a): sobota, 7 maja 2005, 17:04
Lokalizacja: Podbeskidzie, B-B

Re: Olewanie klienta w Polsce na kazdym kroku

Postprzez admin piątek, 18 mar 2011, 12:31

No właśnie, było dosłownie kilka osób, które miały problemy i zostało to załatwione.
-> roben, sorry, coś mi po prostu umknęło. Jaki był Twój poprzedni nick?
Marcello też założył drugie konto, zanim zareagowałem, moja wina.
Pozdrawiam.
admin
Avatar użytkownika
admin
Site Admin
 
Posty: 195
Dołączył(a): czwartek, 19 sie 2004, 00:48

Re: Olewanie klienta w Polsce na kazdym kroku

Postprzez Marcello_bis poniedziałek, 21 mar 2011, 16:52

admin napisał(a):Marcello też założył drugie konto, zanim zareagowałem, moja wina.


A można jakoś "scalić" moje dwa konta?
Avatar użytkownika
Marcello_bis
Poszukiwacz
Poszukiwacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): czwartek, 22 kwi 2010, 14:31


Powrót do Różne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 3 gości

cron
 
RocketTheme Joomla Templates

Kto przegląda forum

Forum przegląda 4 użytkowników :: 1 zidentyfikowany, 0 ukrytych i 3 gości (bazuje na użytkownikach aktywnych w ciągu ostatnich 5 minut)
Najwięcej użytkowników online (995) było poniedziałek, 11 lip 2016, 18:54

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 3 gości